RZUCAM CUKIER #8: Tydzień 7.





TYDZIEŃ 7.
DOJDŹ DO SIEBIE PO CHWILACH SŁABOŚCI



Trudno mi w to uwierzyć, ale minął już siódmy tydzień. Właściwie, mogę powiedzieć, że przestałam w ogóle odczuwać, że podjęłam się jakiegokolwiek wyzwania. Przetarłam nowe szlaki, rozjaśniłam umysł, wiem jaką drogą żywieniową chcę podążać, ale o tym w innym poście. Jedzenie sprawia mi teraz więcej przyjemności niż kiedykolwiek.
"Na tym etapie cukrowy odwyk staje się łatwy"- i w tym Sara się nie pomyliła. Ten tydzień to czas dla Ciebie. Każdą wpadkę przeanalizuj, zastanów się, czy cukier faktycznie sprawia Ci przyjemność, analizuj jaki wpływ ma na Twoje ciało i organizm. Ucz się siebie. Znajdź swoje sposoby na chwile słabości. Cel jest już tak blisko...




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Inspirują mnie...

Recent Posts

Obserwatorzy